Uncategorized

Dozen als visitekaartje

66views

Eén van de kernactiviteiten van iedere onderneming is het zich op de markt op dusdanige wijze presenteren dat het leidt tot meer omzet. De schaalbaarheid van je verkoop valt te herleiden tot het marktaandeel dat je hebt aangeboord. Om er zeker van te zijn dat je dit kunt consolideren is de beste strategie hierin om je klanten tevreden te houden.

Om dit te kunnen verzekeren zijn handige verzenddozen uiterst effectief en waarschijnlijk onmisbaar. Verpakkingsdozen waar je logo op staat kunnen je helpen met je aanpak om jezelf te positioneren als een eersteklas merk. Je levert de klant precies wat deze nodig heeft. Het kan de perfecte manier zijn om een kleine onderneming te laten groeien.

Merknaam

Waarom worden jaloezieën Luxaflex genoemd en luiers Pampers? Dat heeft te maken met de merknaam die zo diep is doorgedrongen in ons bewustzijn dat het in ons dagelijks taalgebruik is opgenomen. De kunst is om je product te veranderen in een merk.

Want een merk is de naam en het logo dat gevoerd wordt, waardoor het ene bedrijf zich onderscheidt van het andere. Je kunt op eenvoudige wijze je merknaam vergroten door je logo op je verzenddozen te laten bedrukken. Op die manier maak je al een statement.

Bedrukte dozen

Het maakt niet uit welk soort product je verkoopt, want je artikelen aanbieden in goede en bedrukte dozen zorgt ervoor dat je bij de klant een prima indruk achterlaat. Wanneer je je eigen ontwerp bedenkt voor de dozen als voor het logo, dan geef je je cliënten al een reden om bij jou te kopen.

Verpakkingsdozen met logo zijn aantrekkelijker dan kale, onbedrukte dozen. Een unieke vormgegeven en op maat gemaakte doos is een visitekaartje van je onderneming. Dit is, naast je product, alleen iets dat jij aanbiedt.

Zelf ontwerpen

Je kunt het zo gek niet bedenken wat betreft de vorm, je kunt het krijgen precies zoals je het wilt. Wanneer je dit doet dan is het een goed idee om de behoeften van je klanten goed in het achterhoofd te houden. Zorg ervoor dat je voldoende informatie hebt ontvangen om een goed beeld te hebben van de algemene opinie.

De klant weet over het algemeen precies hoe deze de producten het liefst ziet afgeleverd. Wanneer je hieraan kunt voldoen zorg je er voor dat je de klanten aan je bindt. Hun favoriete product wordt op een gewaardeerde manier aangeboden. Op die manier verkoop je tevens je merk. In één oogopslag is het duidelijk dat de bestelling van jouw onderneming afkomstig is.

Zoals iedere ondernemer werk je hard aan je succes en de voortreffelijkheid van je product. In die optiek is verpakking meer dan alleen een doos. Het is je visitekaartje waarop je logo goed naar voren komt. Het bouwen van je merknaam begint namelijk bij de verzending van je goederen.

Leave a Response